Secaralah tiba-tiba aku telah ke uthm untuk mencari penyelesaian untuk pelbagai masalah yang aku hadapi pada masa ini..Masalah projek dan masalah diri..Walaupun sedikit je progress yg aku boleh buat..tetapi bolehlah dari takdo..Terima kasih kat kawan-kawan yang membantu..nanti takde lah aku malu nak mengadapt spvs aku hari jumaat ni..
Masalah hati dan perasaan pon telah diuruskan..walaupun agak tak berapa nak mengembirakan..tetapi lebih baik aku bertanya dari terus berharap..Tindakan ini lebih baik daripada aku sentiasa membuat andaian yang merepek-repek..(ish..ish..tak elok!)
Semalam berbuka puasa di sushi king..& hari ni hari last aku berpuasa..Alhamdulillah..Zana, huda, pakcik & makcik berbuka puasa dengan aku..kami mkn satay kat Bakry, muar..yum2..

zana & huda at sushi king..tetapi aku di mana ya? Sudah tentu aku lah photographernya..huhu

Banyak aku mkn..crdt to Zana dan Huda sbb bw aku mkn kat sini..mkn satay dan minum kopi panas..besnya..
Aku juga makan soto..urm..byknya makan..tapi x kira..bes jugak satay kat sini..

Soto Nasi Impit..

Bubur Nasi di area kedai wildan..Ini yang aku idam2 kan..akhirnya dpt..ni la supper aku..wink2..
Nota Kaki: Malu Bertanya Sesat Jalan~**