Apada..bukan 'pradaaa' okies..huu..mggu ni mmgu kemalasan..sambil mengupdet blog berlatar belakangkan org dewasa yg bermain dgn budak kiut darjah 3..buleh ke depa ni main geletek2..huu..walau mcm mana pun..mmg seronok bila kita main dgn kanak2..org kata bermain dgn kana2 adalah terapi..=D..kalau mnjaga anak..terapi jg ke???..huhuuu
Mggu ni adalah mggu malas..malas yang amat..:)..
Nota Kaki: semoga sy diberkati Allah s.w.t..kedua ibubapa dan adik2 sy bahagia dan dimurahkan rezeki..=)
Sunday, May 23, 2010
Thursday, May 20, 2010
nak mkn roti canai
nak mkn roti canai bajir..
slurp..
slurp slurp...
Nota kaki: bila la scale ni nak turun lg kalau ari2 nak mkn cedap2..=p
slurp..
slurp slurp...
Nota kaki: bila la scale ni nak turun lg kalau ari2 nak mkn cedap2..=p
Tuesday, May 18, 2010
huuu..mcm2 hal lah
aku lmbat masuk meeting..40 min lmbt...ofkos dipandang 'slek' oleh org atasan..he..
sepatutnya pada umor & tahap education serta 3thn bkerja tahap profesional & kesungguhan aku kene meningkat..tapi nmpaknya makin menurun..wth okeh
ok novel kat sebelah tu dah bhabuk2 bersawang x dibaca di bwh rak tv aku..buku2 bes yg lain dah belambak kuar..suka pi kino dan popular..tp x penah ddah pi skang..maybe sbb jauh..kene pi bpmall baru dpt jengok..tp biasanya pi bpmall pi cr mkn dan brg2..but rite now proposal kene wat jugak..so bila la leh habiskan..
Bila ada masa free..mmg suka dok tgk tv..o9..sampai tid0 pon x teratur..hoho..oh..itu tidak bagus..
-
-
-
-
-
-
-
Nota Kaki: lain kali check peagon hole cik feres..=D
sepatutnya pada umor & tahap education serta 3thn bkerja tahap profesional & kesungguhan aku kene meningkat..tapi nmpaknya makin menurun..wth okeh
ok novel kat sebelah tu dah bhabuk2 bersawang x dibaca di bwh rak tv aku..buku2 bes yg lain dah belambak kuar..suka pi kino dan popular..tp x penah ddah pi skang..maybe sbb jauh..kene pi bpmall baru dpt jengok..tp biasanya pi bpmall pi cr mkn dan brg2..but rite now proposal kene wat jugak..so bila la leh habiskan..
Bila ada masa free..mmg suka dok tgk tv..o9..sampai tid0 pon x teratur..hoho..oh..itu tidak bagus..
-
-
-
-
-
-
-
Nota Kaki: lain kali check peagon hole cik feres..=D
Monday, May 17, 2010
shuuh!
kita sentiasa diuji..
sejauh mana kita boleh btahan..
Alhamdulillah..ujian yg diberikan masih boleh ditanggung dan menanggung..
ada yg fikir dia menghadapi kesukaran..tapi ada yg lebih susah dr kesukaran itu..
walaupun kamu rs kamu tgolong dlm fasa tsebut..sy pcaya apa yang saya hadapi lebih dr itu..=')
Nota kaki: sy x kesah ia dibahu sy..
sejauh mana kita boleh btahan..
Alhamdulillah..ujian yg diberikan masih boleh ditanggung dan menanggung..
ada yg fikir dia menghadapi kesukaran..tapi ada yg lebih susah dr kesukaran itu..
walaupun kamu rs kamu tgolong dlm fasa tsebut..sy pcaya apa yang saya hadapi lebih dr itu..=')
Nota kaki: sy x kesah ia dibahu sy..
Sunday, May 16, 2010
benda penting pun lupe~**
selalu x tjadi kat korang?? lupa mender yg sgt2 penting..
hurm..gatal sgt..dah elok2 mcm tu...saje cr penyakit..huh!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tukar lg passwod emel..kan dah lupa..ewwww..
Nota Kaki: i tgh 'enjoy' ngan my live..(kununnn..)
hurm..gatal sgt..dah elok2 mcm tu...saje cr penyakit..huh!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tukar lg passwod emel..kan dah lupa..ewwww..
Nota Kaki: i tgh 'enjoy' ngan my live..(kununnn..)
Tuesday, May 11, 2010
cough..huff..huff
alamak..dah lame x updet..kesihatan down la..huuu..batok2 dan sakit tekak..mlm x leh tido dgn btol..huhu...markah sumer dah setel..skang ni rasa nak bcuti lama je..wink2..leh x aku nak cuti sebulan..wahhh..ngalahkan org dlm pantang..hikhik..i rs i down..kesihatan yg x ok..semangat yg x ok..hoho..sowey pic xde..igt nak letak resepi lempeng bodo kat sini..tapi disbbkan skang ni dlm lab..tgh take 5 utk psm..so utk isi masa lapang i isi ms lapang dgn memblog..heee...wink2..
Wednesday, April 28, 2010
again and again and again
lupa tutup lampu keter..so..
-
-
-
-
-
faham2 la apa kesudahannya..i pi cr jumper..sib baek ada kwn2, encik jaga dan encik tech dtg tlg..thanks sumer
Nota Kaki: i hate u~**
Subscribe to:
Posts (Atom)