Sunday, April 3, 2011

Saturday, April 2, 2011

aktiviti

x de aktiviti apa2 pun..nak upload pic pun susah..huu..yerla..hp xde camera..dok umah kembangkan badan je..sambil baca paper..progress teruk giler..doakan sy rajin dan berkeyakinan..






Psss I luv U:: masa itu emas~**

Friday, April 1, 2011

pak itam sakit

Sian pak itam aku..dah la hantar servis dan tukar timing belt..kos sampai rm500++..pastu aircond plak wat hal..sbb bunyi bising..my dad pi servis kat naza n check..org tu scan guna komputer and kesiannya di advice kene tukar sumting kat aircond tu..cos utk tukar mende tu rm3k..uish..harga tu boleh guna utk order servis wedding videografi okeh..



Pss I luv U:: bila jd mcm ni..tuan punya pak itam pun rs nak jatuh sakit..

x lawak lor..hu

tahula esok maharaja lawak..tapi berpada2 kot yer pon...


me : Abg..wat per 2?
tunanganku : nguyah sambil tengok tv. Kenapa?
me : saje je tanya..eh..tanya pun xleh ke..
tunanganku : awk wat ape plak??
me : tgk tv..abg, nnti abg jemput ke kwn perempuan opismate abg time kenduri kat umh sy?
tunanganku : tak kot..nanti diaorg tau r abg dah kawen..hehhee
me : gatai!..(wachaaaa..rasa mcm nak bakar je bekas hantaran ni)



Psss I luv u:: utk lelaki--> tlg jgn wat lawak mcm ni kat tunang u..

Thursday, March 31, 2011

Erti Kebahagiaan

Apa maksud bahagia? lain org..lain cr dia bahagia..utk aku cukup lah:
Adanya pekara ini dan ini shj:

1) ada kerja aka ada gaji
2) boleh study
3) dilimpahi dengan rahmat dr Allah iaitu murah rezeki dan sihat tubuh badan
4) cukup kasih syg..ciput pun xpe..





Psss I luv U:: boleh x.. xamik PhD tp dpt Dr?(itu lg wat aku bahagia..=p)

Monday, March 28, 2011

Proses Borang Nikah::Lain Ditanya..lain plak jwapan yang diharapkan..

ni kes isu nak uruskan borang penikahan..ikutkan coundown kat sebelah ni 1 bulan 1 hari lagi majlis akan berlangsung..tapi mmg thegeh2 la..kad x siap lg..borang nikah baru nak buat..sebenarnya senang je nak buat..tapi psediaan borang2 tu yang leceh..tambah lagi nak apply nikah luar kawasan..tapi bila dah ready salinan2 yang dikehendaki..sonang je..hantar dan terus dapat ari tu...

hari ni baru i nak proses borang nikah i kat seremban..kene hantar kat ketua kampung dulu..pas dia sign..baru pi pej. kadi..my dad yang tolong uruskan..tengkiu abahku..

kereta pun kene servis bagai..malayang rm500++..abah juga yg tolong hantar pi servis..tengkiu abahku..dah kawen nnti sure kene suw laki aku wat la..kalau dia xnak tlg hantar keter aku pi servis..jgn haraplah aku nak servis dia nnti..okeh..blackmail yg berunsur luc** disini..

dalam kelam kabut semalam aku msg tunangku..xtahu mana satu nak kasi kat pej.kadi sini..sebab sumer doc dia kasi..so pbincangan sms adalah spt berikut::


me:: yg mana 1 doc nak kasi kat kadi sini??..yg staple ni ke atau yg surat kebenaran yang selai ni?
tunanganku:: ntahlah..abg rs yg stapler tu yang kasi sumer..xpun surat kebenaran yang selai tu je..
me:: org pej. tu xbagi tau apa2 ke??
tunanganku:: interviewer suw hapal doa sblm bersama..
me::0o0.. (blur..jwpan x terjangka..)


Pss I luv u:: proposal oh proposal

Wednesday, March 23, 2011

Insaf sekejap..

Maunya x insaf..kan i demam 2,3 hari ni..urm..mmg x leh wat keje..
so rs insaf la..sbb sblm ni..dengan yakin nya leh siapkan keje kalau x wat hari ni..so sume keje ditunda2 je..bila demam haruslah xde semangat nak wat keje kan..asik melepek je tgk tv..pastu pening2..nak study pun xde mood..sakit tekak..makan pun xde selera..kesimpulannya kene la hargai masa sihat ni..hargai masa yg ada..jgn buang masa pastu tunda2 je task yg perlu disiapkan..kita pun x tau esok lusa kita mampu ke x buat tugasan tu..



Pss i Luv u:: mood kembali sehat~**