Friday, April 15, 2011

gosip~**

ok..over sgt i ni..baru taip 2,3 patah proposal..terus rs nak updet blog..huu..ok..lately i suka bukak citer gosip2 artis..n suddenly.. mmg i yg paling alert pasal gosip kat umh seremban..sampai mak ckp"ko ni asik baca gosip je..study ke x ni??"..

haruslah study mak..tapi bender yg lara' ni la yg paling sedap nak baca..huu..ok..br i taw mana i collect dosa2 ni..huu..

ok..bila baca pasal gosip kat blog..sure ada komen2 kan..tapi..komen2 ni kaw2 bentak artis ni..sampai aku pikir..mcm ni ke budi bahasa org kita..org kata bahasa ni jiwa bangsa..tapi..bila kuar ayat2 kaw2 ni..i as a silence reader..leh imagine mcm ne la jiwa & pemikiran empunya nickname tu..huu...



Psss I luv u:: br i taw..nape i x jd artis..haha..

Thursday, April 14, 2011

cry baby cry~**

semalam tido sgt lmbt lepas subuh br tido..buat proposal x siap2 sampai skang..then tetiba aku di rasuk oleh sawan hujan aku..hoho..over ok....susah nak ckp ngan org apa yg ada dlm hati..susah utk i nak story kat spesific person pasal apa yg i hadapi ni..melainkan org tu mmpunyai masalah sama mcm i...i mmg jenis susah nak pcaya org..tapi bila dah pcaya..tp suddenly luar drp jangkaan i..series susah nak terima.. walaupun i bkelakuan mcm xde aper2..tp dlm hati tuhan je leh tahu.. sambil nak setup balik timing tido kan..i tpikir2 ini ke namanya takdir..byk wat dosa kot aku ni..pastu i pun tetido sambil hujan dgn lebatnya..siap ada ombak2 okie.. psss I luv U:: kalaulah ada graf perasaan..perasaan takut mmg dah jd johan..sorry..

xhabis lagi

proposal x siap lg..baru buat LR..td dr. col..bgtau schedule presentation i..walaupun for class methdologi je..ni la masanya nak tgk betul ke apa yg aku wat ni..huu..1 assg dah siap..tapi x tahu fac pengurusan kat mane..dgr citer kat bandar melaka..huu..xlrt nak pi sana..sbb x cukup tido (konon ok..)..pastu bsemangat nak siap kan proposal nih (konon ok..)..1 lg assg related with proposal ni...so nak xnak kene la completekan proposal ni juga..

kadang2 regret juga..kenapa la wat keje las2 minit..i x suka wat las2 minit sbb ni la jadi nya

1) x cukup tido
2) kepala berat
3) panic
4) lapo memanjang
5) xleh pikir..




Psss I luv U:: ini m00d ha suka dtg las2 minit..eww..x suka~**

Geram

ok..mmg geram ngan kawan lama i nih..i know u follow my blog..i nak u taw yg i marah & sad giler ngan feedback u..maybe u x rs apa2 kot..tapi i rasa..-end-

Wednesday, April 13, 2011

rumput pun dah panjang balik

ok..rumput kat laman umah ni dah mcm padi dah tingginya..aku still lagi x abis2 1 page ni..geram ngan diri sndiri..rs mcm nak pi A&W je..xtaw mana nak cr kat melaka ni..silap2 aku pi jejantas ayer keroh je..

Tuesday, April 12, 2011

ha..kan dah clash..hee

Hari ni over rajin..nak setelkan hal kat uni aku..sambil2 tu aku nak tgk la carry mark..sem ni ada 2 subjek wajib uni..setiap ahad..sem selepas ni..xde dah la..so tgh sebok2 aku cek carry mark..aku tgk 2 assgn aku pending lg..hurm..xper..sempat lg ni..nak siapkan..esok leh hantar..no problemo lah..kacang je..mmg harap lulus je nih...

Tetiba sebelah carry mark ada senarai jadual exam..dlm otak aku..harap2 xde la paper entrepreneurship nih..dah lama x amik pekse..wat soklan pekse ader la..hu...

ok..OMG..paper entrepreneurship 30april 2.30ptg ok..time ni aku tgh dok suap2 gamaknya ngan tunanganku..xpon tgh posing2 ngan kwn2 nih..xkan sempat nak amik paper ok...so pi la jumpa coordinator program..nak mintak belas kasihan..

Me: En..sy ada masalah ngan schedule exam sy 30hb tu..sy kawen ari tu..kalau paper pagi kul 8 sempatla saya amik pekse..xpon sy amik awal ke..boleh ke
En.Coordinator:: xboleh ambil awal..kene ambil paper kedua..xkan nak dtg sini ambil pekse hari wedding u..u hantar surat pada dean & consult with ur lect mcm ne ok...sy x leh pikir skang ni(dia bcakap sambil urut kepala..)
Me: ok thanks encik..(sambil senyum manis)..


Ekceli patutnya aku yg pening kpale..sbb aku yg amik pekse..ni en.coordinator plak yg sakit kepala..hoho..agaknya byk sgt org tukar schedule ari ni kot..hu


Psss I luv U:: xde honeym00n la kalau gini..haha..

diet

haruslah diet..tapi ekceli br semalam nak start over the diet..but unfortunately i'm failed to diet at 9.55pm..hahah..starving giler..mcm ne dulu leh..skang x leh..ngade2 okeh..








Psss I luv U:: bila la nak abis keje nih..hu..