Wednesday, July 15, 2009

oMG!

Goshhh..aku mkn terover lak lately..teruknya..malu je...td pi mines..my spvs called me asked about my project performance..aku sampai salah jalan nak ke hostel sha..sampai sha kene jumpa kitaorg kat fakulti kominikasi n bahasa ,upm..so scary penangan spvs ni kan..huhu..ofcourse la i'm doing nothing..talk about diet..aku mmg dah x diet..nasi mmg bedal semacam..nak tau apa aku mkn ari ni?


Breakfast:
-----------
1) 3 pieces bread oatmeal- best

2) kimball mushroom soup- best



Lunch:
--------
1) kuih cucur udang wif kuah sambal-yummy



2) pisang goreng wif kuah sambal -best
3) teh o less sugar



Dinner:
---------
1) Big N Tasty--sedapp


2) French fries-- sedapp
3)Coke without ice--bestt
4)kfc cheezy chickaroni--thumb up gak..best




pic adalah dr tenet~**


Nota kaki: Abis sume dah sedap..nak kontrol mcm ne..agak2 bila aku akan kurus?

5 comments:

Noli said...

sy ske tgk biggest loser.. =)

ikanbesh said...

wahh gilerla kalori ko
hehehehe

roti oatmel 3kepng = 3x71 = 213
mushroom soup = 375
cucur udang i ketul = 144
tambah sambal cucur udang = 100
pisang goreng 1ketul = 130
teh o sahaja = 5
2 sudu teh gula 2x15 = 30
big n tasty burger = 460
fries medium = 351
coke medium = 153
kfc cheezy chickaroni = 310
total =2271
hurm ok la tu!!
hahahaha

serving size adult
2130kcal
huhuhu

tapi itu utk orang maintain berat..
tapi utk orang kurangkan berat bdn
kena kalori below than 1800

so renung2kan

cumel~* said...

noly: umah xde astro..hukhuk

Zana: Kiranya leh diselamatkan lg ek..:P

ikanbesh said...

cek itu kalo seketul cucur udang n seketul pisang goreng...
huhuhu
kalo lebih den xdapek nk tlg

cumel~* said...

huhu..a'ah la..dah over kalori..xmungkin aku mkn seketul jek..hukhuk