Saturday, December 5, 2009

minggu yg memenatkan~**

dah start keje..sgt penat sebab pindah rumah,kemas rumah & jugak kursus..hopefully aku akan recover balik..hehe..next week pon sama..mintak2 jgn la muka aku ni nmpak kepenatan..since br pindah umah..so byk brg nak list..n target nak masak sendirik & bawak bekal..x nak mkn malam..& nak aerobic..tapi nak kene cr bento..supaya mkanan tu x sejuk sgt..& nak juga improve skill masak (ade ke skill masak)....

Pagi td lori pon sampai kat umah..membawa peti sejuk, mesen basuh and etc..sian uncle tu..aku salah kasi lorong umah..huhuh nampak dr umah aku lorong aku tu..tulis 6 tapi rupa2nya lorong 5..kwang2..garisan '-' pada no 5 tu dah terhakis..huhuh..sian uncle tu..aku sedar sebab dia lalu umah aku 2 kali..kunun2 nak parking jauh la kete aku..so that lori tu leh parkingg dkt ngan umah..

No comments: