Friday, August 6, 2010

bjaya!

ok..bukan berjaya cari tempat utk study..ekeke..malas nak pikir pasal study..aku dah x heran ok..yg penting i suka apa yg i buat skang ni..i bjaya kurangkan 2kg in a week (er..x tau la in a week or in 3 week..sbb dah 3 weeks x turun2)..aku yakin kerana aku x mkn mlm..sebab aku workout only 30 min je daily..isnin and rabu je 60 min..bak kata kwn aku..bfast mesti mkn mcm raja..lunch mesti mcm queen dan dinner mcm pengemis..hu..gitu plak ek..yg penting kita sihat..dan hopefully my bmi akan jd normal..=)

ok i slalu visit site ini utk rekod apa yg i mkn dah apa yg i workout.. its free registration..so apa lg..kita gunakan sebaik mungkin..mcm bigest loser asia tu kene bayo per month utk wat schedule ni..tapi yg bebayar ni lg canggih kot..but i rs puas hati juga guna site ni..sbb dia ada list of food and workout..


Nota Kaki: Tawakal..

No comments: