Wednesday, November 30, 2011

its 7 months now..

Pejam celik dah 7 bulan aku kawen..kalau preggy..dah memboyot perut aku..so pejam celik lagi 26 hari aku dah reg phd for 12 months..aka..1 tahun..ayo..risau okies..haruslah risau..tak tahu ok ke tak study ni..just berdoa n usaha je..thingkin 2 send a journal pasal LR aku je..hopefully boleh buat before january 2012..dreaming? kene buatlah..kwn2 dah sebok nak publish 2nd, 3rd and ada yg 4th journal dah..me baru tkedek2 nak pikir buat 1..dah la buat paper pun tunggang langgang..huuu harus ok..syarat viva mesti ada 2 journal..

Ahad lepas pi z00 negara wif mil,husband n anak sedara..ber4..tiket pun boleh tahan..for adult is rm20..child is rm6 kot..oklah merasa aku masuk z00..pasni nak masuk muzium pula..wink2..skang kan musim hujan..before hujan..dah round habis dah..sempat lah aku tgk show zoo negara tu..pukul 11 am..lenguh kaki aku jalan..pic mmg tak ado..sbb aku lupa nak bwk kamera..pnjam kamera adik ipar je..pic pun tak transfer..

Then balik bp..pg tadi..rumah pun tunggang langgang..sbb aku tinggalkan rumah since rabu lepas..sebb pegi talk akept..so far ok la..kursus ni mengajar macam mana nak publish journal..n kursus ni akan bantu peserta untuk publishkan journal..so kene hantar within sebulan kepada mereka..kalau paper yg buat tu ok..so dptlah journal..kalau tak..paper je kot..


No comments: