Friday, July 12, 2013

Week 28

Kalau dicongak-congak aku dalam week 28..tadi sakit perut sangat2..kejap sakit kejap tak..aku ingat aku nak beranak dah tadi..rupa2nya aku cery berry..huhu..sabo je lah..ye la..aku dah 7 bulan..huhu..mcm2 boleh jadi skang ni..tapi mintak2 jangan lah gitu..huhu...

aku pun tak scan lagi perut aku ni..tapi kalau ikutkan pic bawah ni..begini la keadaan baby dlm perut kalau week 27..Harap semuanya ok..Now rasa selalu sleepy..tapi masa zaman anak2 dara dulu pun memang aku kuat tido..dah kawin pun kuat tido..inikan pula zaman mak dara ni..huhu...

aku pun tak tahu tahap kecergasan aku ni..cepat penat ke tak maybe aku duduk kat umah je..mengadap pc je..tak banyak begerak..hujung minggu je aku tawaf bpmall..tapi bila balik umah..memang kene letak minyak angin..maklumla..berat perut aku rs xde la berkilo2..tapi berat azali aku ni yang berkilo2..kaki pun tak larat nak tampung...jadi aku plan nak besenam setiap hari..guna eclipse aku tu..sehari 10-20 kali kayuh ok la kot..

 


Now penyelia aku risau sangat-sangat dengan aku..sebab study tak settle lagi..banyak yang tak settle ok..harap Allah membantu aku lulus phd ni & aku berusaha, ada tenaga, kekuatan, Allah lembutkan hati sesapa yang boleh bantu aku & juga aku sentiasa ada luck..anak pun sentiasa sihat & tak banyak ragam..tapi kalau tak termakbul..aku anggap dugaan je lah..doa & tawakal je lah banyak2

Mestilah risau..dah 3 tahun..takkan nak sia2 kan..nak terima orang baru lagi..kalau settle study ni sure dapat fokus pada family je..kan best mcm tu..kerjaya ok & family pun ok..wink2..doakan aku ok =)

No comments: